Thursday, September 22, 2011

again?

Hello again...

Mrs Stress is coming to town...  hahaha... nah... AOL project running since Puasa.. its a little bit hard when i need to start from below again.. new portfolio and new direction ( i just quote from u my dear boss.. hehehehe). Some handover works drive me crazy... eh hello, im sitting in new portfolio, dunt disturb me with ol operational work again.. langsi kan?? hahahahaha.. nyway.. willing to help muke2 sedey itu... coz i knew they really cannot tahan with all the procedure. hehehehe..bossy kan?

and yet.. pasal encik kekasey... huwaa... at dis moment, ini part yg paling besh... senyum je ble tgk gari kat tgn ni.. i called d cincin as GARI.. sbb cincin mcm sweet sangat dan tak cocok sama jiwa raga saya and RING sangat international... so im decided to called GARI. dun u eva tink to called it TALI ye... amma... STOP! mengarut mmg aku! hahaha... so so so... saya bertekak dengan encik kekasey few days back.. conclusionnya saya kalah dlm perdebatan itu.. selepas kena "skolah" sama encik kekasey.. dem! i hate dis part! okay.. saya mmg bersalah... huk huk...

dan satu kes lagi... si little chaby.. kemas2 barang, kemas2 kotak.. aku asek goyang kaki ajer.. kesian pulak aku tgk dia berusaha sedaya upaya tuk kemas sume barang aku.. tapi aku buat gaya malas nak ambik tahu.. hakikatnye saya mmg malas nk pindah2... huwaaa...  kalo kisah si chaby ni, mao kalah kisah twilight! hahahaha... and saya happy dan bersyukur kerna allah bukakan hati dia... sangat rasa pengorbanan itu berbaloi tiap kali melihat dia menyarung telekong bila tiba waktu solat.. dis is best bro... tak de apa yg paling best dlm dunia ni melainkan lihat wajah comel dia ketika memakai telekong... gosh.. betapa air mata ini akan berderai tiap kali sebut ttg dia.. beb.. hati mana tak tersentuh beb, jika selama ini aku cuba memperbaiki diri aku dan dlm masa yg sama aku juga mahu dia bersama kearah itu.. bukan kah ia lebih bernilai dari segala harta yg kita miliki di dunia? huwaaa....besarkan kuasaNYA.. doa itu mmg magis.. sangat2 magis! wheee...

today, dgn tak tahu apa niat kawan aku sekor tu, bole plak post sumting kat group.oi.. tidakkah kao sensitif pd keadaan sekeliling? kao tak rasa annoucement kao itu sedikit sebanyak mengguris hati aku ke? owh ya... aku lupa.. barangkali kao fikir luka yg ada dlm hati aku ni sudah bertampal atau sembuh sepenuhnya? wat derrr... cik dee cakap +ve! focus & +ve! yes.. trying so hard... but alkisahnya... dlam hati masih ada luka... semoga kamu berbahagia dengan kelahiran baby kamu itu... and tangan laju menaip memberi gambaran kemarahan pd Ean.. pls ean, u know me rite? pls bare in ur mind yg aku mmg tgh mood meroyan ari ni... 2 things yg bole buat aku giler is, 1- kisah hati aku! 2nd- is my family!  goshh.... selang 2 jam aku reda... hahaha... tu pun selepas aku pegi cakap sama encik kekasey... luckily dia sangat cool! owh ya.. u are very cool dear.. wheee....

buat saket otak je pikir mende tak patot.. let focus on my big day.. how im gonna run a small majlis with a minimal budget? lets start our costing... and pls cik Nana, pls saving for ur big days! no TGIF! no more tostadas till 3am, no banana split in a sunny day..  stop craving for crab! no more sushi zanmai after work! pendek kata dunt craving for all expensive food! pls go on ur diet and pls stop ur "leisure" mood! why la aku tak pikir sblm ni... suke sangat spend kat mende2 tak sepatotnya... belajar jimat la sket..

arini nk setel kes spa.. gosh.. dis is idiot! ah.. malas la cakap banyak.. ya allah.. jauhkan aku dari hati2 yg bersangka buruk dan berniat jahat..tabahkanlah hati aku tuk menempuh dugaanmu.. sesungguhnya sesuatu kebaikan itu datangnya drMu dan kao bukakanlah pintu hati orang2 yg menyakitiku... semoga mereka mendapat manfaat sepertimana orang2 yg mengasihimu... Amin..

nak balik... sbb saya suda kena flu...Alhamdulillah, moga ini adalah penghapus dosa2ku... whee... 












No comments:

Post a Comment