Thursday, August 27, 2009

Mak Qaisara...

Alhamdulillah mak sara dah kuar hospital... cuak gak dgr dia masuk hospital sbb batuk2! ye la.. aku kan batok gak.. dah tu aku plak pantang dekat ngan orang sakit, selang sehari, sure aku kena! lagi2 kat opis nie, kalo si crystal bdk kurang imun tu selsema, sah besoknya aku pun dapat virus dia!

kak ita kena quarantine seminggu kat umah.. tapi aku tak sempat nak jenguk dia lagi.. cian plak aku dengar.. abang aku runsing... sara tak bape sihat! wife dia warded! nenek sakit.. kelam kabut gak la hidup dia minggu nie...

smlm hasbullah dah ada umah.. kak unie sbok tanya pesal dia cuti! aku rasa dia pun lupe la Malaysia Merdeka 31 August! sah la cuti! hahaha... but i dun tink dia leh lupe, sbb tu date anniversary dia! hahaha...

aku bangga ada adik2 laki aku, walau diaorang tu anak laki, diaorang sanggop jaga nenek.. mandikan nenek, cuci apa yang patot.. masak tuk nenek walaupun puasa... yang impress nya psl adik aku 3 orang tu ( tak termasuk rahman yang sengal ek! ) diaorang mmg pandai masak! just imagine, diaorang bule masak tuk satu family makan.. kalo aku ada kat umah, jgn harap lah diaorang nak ke dapo.. asek2 aku je la.. nak uat cemana, menantu bapak aku yang lain tak reti masak! huwaaa...


nampak nye pose ni aku asek berulang alik ke banting je la... tak pe la.. DEMI NENEK....

No comments:

Post a Comment