Thursday, February 12, 2009

alkisah seribu satu malam...

7 February 2009...

wah... ari ni paling bz skali... banyak magis aku buat ari nie... hahaha...
pagi2 buta dah bgn pagi... si ceehans tu kreta dia plak tak leh start! mana merayau ntah smlm, menggagau kejut aku suwuh standby incase kreta tak leh start...

lepas kreta dia gerak ke perodua.. aku tunggu fon col dia, incase mati tgh jalan! bukan aku jahat tak nak ikot.. tapi berat ati aku nak gi... hahhaa... tunggula tghari sket.. aku datang aaaa...

tak lame lepas tu aku col adeed & sabrina, asking for location! wah.. member pun nak anto kreta servis! bagi diaorang konpem sampai.. br aku gerak.. hahaha.. bayangkan... setiap sorang bwk sebijik kreta.. banyaknye...

sampai sana, plan punye plan.. pusing SA balik... si adeed teringin plak tgk "keyboard" tu.. hahhaa... aku berbunga2 la tgk "keyboard" dia tu.. hahaha... kakak gak tak dapat keyboard merah! cian...

lepas makan kat pelita tu... gerak balik ke perodua, kutip2 kreta yg ada... plan samarata di bahagi... nk ambik kek.. ambik baju... setle service last car! wah... semua kena buat sblm projek gilerrr dilaksanakan... hahaha...

ble sume dah setel, jumpe kat chan chi mooi! ape lagi, susun strategi gerakan la.. plan penting.. gerak ke melaka tuk makan seafooodd!! aku mahu pepahat!! huwaaa...

gerakan bermula jam 6 ptg.. dgn cargas kami bertiga gumbira dlm kreta.. hahaha... punye ramai kat tempat tu.. beratur orang kat situ! makan la sampai tergolek2 kenyang!!

jam dah 10 mlm... masa tuk balik ke KL! hahaha... kenyang seh!! hahaha.. tapi kami terlupe tuk bergambo seperti biasa!! aduh.. cemana leh lupe nie...

sampai je KL, aku baru teringat, nak gi ambik baju umah hana... ape lagi.. jam 12 aku gerak ke umah hana di temani co pilot aku bertopi senget! hahaha...


lepas je gi umah hana, aku racun2 adeed pusing town tgh malam! wah.. dah mcm monyet dlm sarkas dah kolumpo nie... gi sana.. gi sini.. hahhaa... yg pelik, kitaorang tak ngantokkk pun... hahaha...


ada gambo kat hp gua nie.. nanti gua load aaa... hahhaa...


then... gerak balik umah tuk tdo... cam biasa testing baju dulu sblm tito... adeed la mangsa aku kali nie... hahhaa...


ha???? jam dah nak kul 4????? Adeeddddd.. tidooooo.....

esoknya nak gi terjah fafau pepagi buta! mari kita lihat sape yg bangun dulu! hahahahhaa..

1 comment: