Sunday, February 22, 2009

kenduri DOA selamat...

13 hb February 2009... ( Friday )

kebetulan aku dapat invitation sabrina da witch ngan Adeed tuk kenduri doa selamat family mereka.. ntah cemana, dek kerana kerja yg banyak, aku tak dapat balik awal... jam 9 baru aku gerak dr SA ke KL..

aku dapat fon col... "sayang... lambat lagi ke??? i dah lapo nie... " aduh.. sape yg salah no panggil aku sayang nie... lepas aku tanya cam polis bandar tun razak, baru aku dapat kesan.. ya ampun.. PUAD memain aku.. lahabau ko puad!!

dgn cargas aku sampai, tapi aku pelik sume orang dah salam2 tuan rumah nak balik... owwh.. majlis dah berakhir ek???? ahahhaha... lepas salam ibu... aku trus gi jumpe adeed!! aduh.. aku tak perasan si ADILLAH nie kat situ ngan puad... hahaha... supannya bertudung sahabatku ini.. aku rasa cam kat bumi arab je.. dgn jubah bagai kawan aku nie... persis model dr ARAB daaa...

ntah cemana... aku sental kambing agak banyak... satu pinggan aku makan! wah... kalo nak tau, aku mane de makan kambing???? aku tak makan kambing!! tapi kambing nie tak rasa kambing!! aku geget2 tulang dia.. cam besh je gua jadi karnivor sambil berbaju kurung ari tu... hahaha...

besday atuk di sambut meriah!! atuk dapat kreta baru! boy & Budak JAHAT jerit2 kat laman!! hahaa.. aku nak gelak je tgk gelagat diaorang!

lepas anto puad balik... gua pun tuko unipom, ape lagi... gua tido aaaa... BUDAK JAHAT sebok bahan aku tido awal... ampeh BJ tu... then... aku tido dlm kekenyangan.... huwawawa... tq Sab!!!

No comments:

Post a Comment