Sunday, February 22, 2009

keSTRESSan melampau...

16hb - 20hb February 2009...

aku tak tau nape aku terlalu stress minggu nie...

1st - badan aku kejang lagi.. aduh.. MC lagi aku nie... doktor kata aku tak cukup rehat... probably.. aku terlalu stress bekerja...

2nd - dateline aku sume within dis week.. sampai kerja pun aku bawak balik rumah... aduh.. sampai mimpi2 aku pun ada terselit list program title propose tu.. hahaha..

3rd - muke aku bersepah jerawat.. ni menandakan stress aku tahap gaban... lucky aku punye emosi agak stabil minggu nie... aku cume stress tang citer2 karut.. janji2 palsu yg orang taburkan... hah.. aku tak nak dgr dah sume nie... meluat!!!

balik kerja pun lewat.. siapkan sume kerja... aduh... ari jumaat aku balik jam 10 dr opish!! giler banyak kerja aku... balik kerja, kepala dah full... aku gi bungkus beg.. tido umah sabrina!! cian adeed, budget nak halaluya ngan aku, tapi tgk aku tak larat, aku trus masuk tido.. hahahha... cian kamu kan...

No comments:

Post a Comment