Tuesday, February 3, 2009

jumaat lagi...

30 January 2009..

yeay.. ari ni jumaat... aku ada apoinment ngan Cquill kat KJ... ape lagi, separuh hari dah kuar, meet up ngan ean kat MCd.. ( meet up je.. bkn makan pun!! ) pastu trus ke arah OU.. lepak2...

tup tap jumpe mimi... hahhaa... ngan jojo... hahaha... girang aku rasa... tapi dia agak tak cam aku, kerana aku dlm keadaan bertudung.. hahah.. sopan anak chumiran... huwaaaa...


dah kepenatan.. aku cargas pulang...

malam gi makan ITALIANESE... tanpa sedar, prut aku pedih giler sampai tahap nak muntah2... sah.. gastrik aku menyerang.... spagethi ntah kemana.. pizza tak abes makan... aduh... bersepah food aku nie...

balik umah, aku rehat... aku asek rasa nak muntah.. tekak masam giler.. sah la... gastrik aku menyerang dgn troknya... aku tdo awal.. sbb terlalu sakit!

No comments:

Post a Comment