Thursday, February 12, 2009

bos dah naik giler...

12 February 2009..

ari ni aku rasa bos giler aaaa... marah2 tak tentu pasal.. aku pun jadik tak de mood nak uat.. project air asia tu dah hampir setel! skrg pojek suria plak! pojek Cquill brunei & rtm tu tak touch lagi... aduh... bape banyak pojek aku kena pegang nie! agak tensen takot tak leh deliver je...

aku mmg bz tahap gaban.. ari ni je aku balik lewat tuk siapkan material kirana... hmmm...

walau aku bz, aku ttp masuk forum tuk appy kan diri aku jap.. hahaha...

k la.. aku nak rehat jap.. sementara meneutralkan balik tekanan darah aku yg asek naik je satu hari ni gara2 leteran bos yg ntah ape2, serta si psycho tu yg dengki giler dgn aku kat opis!! huh...

sabo je la ceed... tapi mmg sabo aku ni tahap tip top selalu... cume kalo dah nympah je rasa berapi menyala2! hahaha...

ok la.. wish for magic... huwaaa...

No comments:

Post a Comment