Thursday, January 15, 2009

aku dan otromen...

15hb January 2009...

mmg plan cuti demi otromen ku tercinta... tapi tak sangka plak aku sakit.. aduh... dah separuh hari aku di buang tuk berehat di rumah umpama orang yg sedang MC...

walau kepala masih berat, aku gagah gak bwk otromen ke damansara... pusing2 dapat parking.. mak aai... 2 blok jauhnya... ingat nak cr partner in crime aku, si kudid!! tapi tak besh plak.. ye la, dia kan kerja... hahaha...

masa dlm Q, aku main SMS, mokcik guard tu tegur aku plak... " kat bank tak leh main tepon dik... " aku say sowey aa... dapat je roadtax, aku jerit2 appy... yea ha.. yea ha... berlagak jalan beriya ke otromen... pas tu tak tampal pun! nampak polis lalu, siap angkat tangan! sengal plak aku rasa... hahhaa...


cari van laksa kakak kat wisma FAM tu, tapi tak de, yg ada skuad ERA.. aduh.. tak de orang ramai pun.. sume yg mmg follower skuad era... dia tanya aku soalan sape DJ era lepas AZNIL & DIN BERAMBOI... mana la aku tau.... baik lari masuk kreta.. hahaha...

pas tu.. aku uat kerja gila... gi KLIA jumpe member aku.. huwaaaa... cam sasau plak tgk dia nie... cam skrg ni la.. aku sasau... hahhaa...

pas tu, kitaorang gila kuar masuk KLIA tu... hahaha.... bile la nak merasa gi jepun... berdiri sepi aku depan "info flight" ( betul ke idak nama mende alah tu... )..

Like i say... I wish for magiC...

2 comments:

  1. jwpn nye...ray n adi...ish2..kalo aku ade..da dpt da aku adiah dr skuad era

    ReplyDelete