Tuesday, January 20, 2009

mimpi ngeri...

19 hb Januari 2009

hari paling malas nak uat kerja... aku lepak2.. kemas2 meja... then... aku gogok pe yg ada...

sepetang asek gosok mata... gosok idung.. tak besh tul.. panjang btul conversation aku ngan dia... tapi sudahnya aku cam tu gak.. aku makin tensen... tensen2.. tensen 1000x...

agak tensen ble col lilo tak bape nak layan... aduh... tensen gak ngan lilo...

cobain col nak pinjam kreta, tanpa banyak soal, aku bg je.. ni kawan sampai mati aku.. tak de hal la ngan dia... dr bangku skula perangai kami sama, kes cinta pun sama... hahaha...

ble balik umah, tgk umah tak de orang.. sowang2 cam kera sumbang... ble sowang2, mula la main gosok2 mata.. ingat bende mcm2.. pikir mcm2... aduh...

sblm tido pikir mcm2... sudahnya aku mimpi buruk... aduh.. buat perangai plak aku smlm.... mata bengkak ble bangun... sedu sedan tak henti2... sampai opis pun mata bengkak... aduh...

rindu kakak aku... ble la nak balik... huwaaa...

No comments:

Post a Comment