Tuesday, January 20, 2009

hari BEKERJA

20hb januari 2009

ari ni aku bekerja.. sbb sok bos dah ada.. nak tak nak mesti buat kerja2 yg pending...


but still aku tak dapat cr paper cutting tu... aduh terkilan nye...

keluh kesah kat my beloved fren... dia ni mmg understanding... aku rasa calm je ble cakap ngan dia.. probably she really know how to talk to me... really like her much.. thanks for calming me..

ean col aku awal pagi lepas tgk status aku! aduh.. aku luah ape aku rasa.. dia diam je.. aku tau dia tak suke, tapi nak uat cemana.. ujung2 dia uat aku lega.. lupakan je la mimpi tu KAKAK... aduh.. tersentap aku...


ni dapat chatting ngan kak unie.. bahagia je rasa... baju aku dia dah carik... i love red... hahaa..


nak gi mandi aaa.. dah mashaaamm... huwaaaa...

No comments:

Post a Comment