Wednesday, January 14, 2009

kisah smlm...

14hb Januari 2009...



family...



hepy besday uat abg aku... trima kasih sbb bebel2 slalu... trima kasih ambik tau psl aku slalu.. walau adik kamu ni degil mcm monyet, tapi otak tak mcm monyet.. ooppsss " hello fellows!!"... ho laaa... aku dgr segala bebelan kamu tu... nanti aku blikan adiah besh...



opish...

kelam kabut kat opis ari nie.. settle kan CAPE NO 7 tu.. aduh... pagi gi ABC jap ambik beta... lunch sana ngan double D... then lari masuk opish.. uat minute, reply mail... yg penting apply leave... ptg plak ada screening " sifu & Tongga " .. tak sabo jumpe partner in crime gua.. Adeed nampak aku cam tak jumpe setahun!! dia pusing peluk aku.. huwaaa... nasib baik aku wangi ari nie... trima kasih thierry mugler! hahhaa...



tup tap aku nampak angah... dia tanya aku mana kak zai... aku dah pelik dah.. pesal dia tanya kak zai sedangkan aku datang sbb kerja... aduh... konpius jap.. adeed tolong cover, kak zai datang la kak long!! oooo... pas tu nampak la diaorang :-



-kak zai ( wah... dah mcm berisi skit.. tapi tak leh lawan aku lagi aaaa... aku lagi gems!! )

-sis LEO ( ni lagi aku dah lame tak jumpe... nak aku peluk dia karang adik2 dia marah... tettt... )

-Aida Perut ( ni tak habis2 nyakat aku... " ko jumpe AZ tak wedding mawi??? " aduhhh... kempunan aku)

-Aida Uturn ( muke bahagia.. aku rasa dia nak kejar emran aa.. hahahaa... )

-got few people yg aku tak kenal... may be sedare mara aida kot.. hhuhuhu...





ble dah nampak bdk2 ni, bule aku lupe plak aku datang sbb kerja... aduh... kesian partner aku, lepak sorang2, makan sorang... kerana aku lupe daratan ble jumpe bdk2 FUn COrneR aku.. hahaha...



dek kerana aku tak lame jumpe mereka, aku cr mende dlm kreta tuk bg diaorang... aleh2 nampak cekelat aku tu... maka aku hadiahkan mereka sorang satu... ( sorry adeed.. aku tak bg kamu.. hahaha... )





nyway.. sepanjang layan movie tu.. aku berjaya tak tido... aku rasa curse aku dah berakhir... hahahha... selama setahun aku tgk wayang aku mesti tido... tapi tuk pertamanya dlm tahun 2009, aku tak tido... hahaha... tapi tak leh tahan tgk adeed gelak2 tgk pojiah gos tu!! dia gelak beriya, pas tu sawan AN AN AN...

ingat nak lepak makan lagi kerana tak puas ketemu kak zai... tapi tak de rezeki.. may be lepak lain kali...


like i say... I wish for magic~....

2 comments:

  1. Nabil??? sah2 la jumpe dol!! hahaha... dia bau wangi!! hahaha... lol!! hahaha...

    ReplyDelete