Saturday, January 24, 2009

banyak nye janji...

24 Januari 2009...

im promise to :-

1) ean
2) Cobain
3) Pejal
4) nenek
5) sara
6) Sizuka!!
7) hana


ean - aku mmg nak balik, tapi cam masa aku tak de! kelam kabut aku seharian!! yg tu, yg ni..
mlm tadi patot aku aku drive balik! tapi aku dah tak tahan, ble kepala aku sakit giler!

Cobain - janji kamu sorang je tertunai.. yg lain hancus! im happy to get my new cloths!! ha... kalo kuar ngan kamu, shopping je tau.. but nyway, kan dah cakap DELICIOUS tu mmg sedap giler.. hahhaa.. mesti tu jadi port kamu lepas nie.. hahhaa...

Pejal - aduh.. aku mmg nak buat... tapi kepala aku sakit menyebabkan program aku tergendala.. ko tau la kalo aku dah sakit kepala, aku tak branie buat pe2, aku tgh drive pun sanggop aku berhenti tepi highway tido selambe! huwaa...

nenek - tak sampai lagi aku nie... sikalang aku cube cargas tuk pulang!! sabo la nenek ek.. sat gi nyanyi lagu :"menjaga hati" hahhaa...

sara- cik nana tak sempat bwk sara jalan smlm! tapi tak pe la.. next week cik nana bawak ek... ( mak aaii.. next week br aku janji nieh... cian2... )

sizuka - lagi sadis, tak de keeper.. nasib baik cukup orang... aku dah lame tak men bola nie... teringin giler mahu menendang bola...

hana- ho la.. aku datang ari nie.. tolong kalerkan kuku aku ek... hahaha...

setelah mempertimbangnya secara waras ari nie.. aku tau satu perangai aku, tak pandai plan masa aku sehingga menyebabkan kawan2 aku sume tertunggu2 kedatangan aku... ble sume ajak kuar, aku OK je.. sudahnya ada la yg makan ati ngan aku..

sowey ek sume... cayang korang! huwaaa...

nak magis aa!!!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu...takper arr lain kali la long...tara hal la..lain kali roger je aku...janji aku free..ops pesanan aku kalu nak tido tepi jalan pun cari tempat org ramai lalu...1 lagi pastikan kete berkunci...bahaya..macam2 bleh jadi skg nie..

    ReplyDelete