Sunday, January 18, 2009

rest day...

18 January 2009

Lepas balik rehearsal AJL smlm , paksa sabrina & Adeed teman aku makan kat kg baru... mak aaaii... aku dgn sakit pinggang, kaki sejuk ( * buat2 muke okay je padahal aku tak larat... takut diaorang tak nak teman aku makan.. hahaha... ) at 1st aku plan nak chow balik kg... 2nd plan aku tdo umah KL, atau 3rd choice, aku tido umah SA... last2 aku pilih shah alam gak.. may be sbb aku tak nak semak2 otak kot..

bersihkan diri aku.. punggah beg aku... then set up tempat tido..

bangun... aku terkebil2 kerana perot aku sakit nak mampos... aku makan ubat.. rehat kat umah then online...

layan melodi terasa tensen ngan memey sengal tu... ko nak nangis2 kat melodi mintak simpati, ko ingat ada orang kesian??? mungkin ada kot, tapi aku tak kesian pun.. kalo ko sedar la apa ko buat tu, ko undur la diri... sampai ati ko buat abby cam tu... ape kejadah lah memey tu... sok ada anak, tak mo nama memey melekat... aku nak name anak aku SABRINA... nanti jadi engineer mcm sabrina the witch!! hahaha..

ptg sket aku kuar makan.. then duk umah sambung basuh baju... aku rest btul2 kat umah... dgr radio... mana la si sara nie... tiba2 dia col out, " nanan.. 121434 asdasdkjheioatu ... " ape ko cakap daa.. aku tak paham... rupenya mak dia kata dia suwuh col aku, dia nak cakap dia rindu aku.. hahah.. sengal bubuk... setiap hari mesti dgr sore aku... aku tau dia rindu aku.. hahaha.. tak de orang sakat dia sampai jerit2 kalo tak aku! hahaha...

tgh aku pandang syiling umah... pikir mcm2.. tba2...tepon aku berdering... aaa??? bdk kecik nie col aku!! terdiam aku pandang tepon tu!! tapi yg pastinya... aku dah lame tak dgr sore dia.. cam bangang je ble aku bleh nangis dgr sore dia... masa tu nak je aku letak tepon... bkn sbb aku ego, tapi sbb ati aku sakit menggunung!! i try to hide it.. like usual.. senyum je walau pahit...


kepala aku sakit gilleerrr... aku buat kerja pun perlahan.. niat di hati nak gi AJL, tapi aku batalkan niat tu.. baik aku dok umah sbb aku tau FT akan menang!!


ape lagi.. aku pasang home theater kat umah, berdentum konsert aa umah mak bubuk tu!! ye le.. aku sowang kat umah! hahaha... lompat2 cam kodok! joget2 cam monyet!! aku rasa jiran aku ingat aku bikin pesta liar kat umah... hahaha...

bahagia kat umah jap.. nak tido tapi mata tak nak lelap... aku asek pikir... hari esok... huhuhu...

like i say.. i wish for magic... huhuhu...

2 comments:

  1. memey semak :P :P

    - smoga cpt sihat ye kak long.. asik sakit je

    ReplyDelete
  2. memey tu cewek sialan...opsss..terkasar bahasa...
    sakit chiguniya lebih menyeronok kan berbanding sakit hati....
    jom layan lagu sakit hati-tipe x

    ReplyDelete