Saturday, January 17, 2009

bawak diri..

16 hb Jan 2009...


pagi

Gi opis cam biasa... setelkan kerja2 pending... then aku jadi angau sat!! huwaaa... lunch kat Kenny Rogers... order mcm2.. tapi tak usik pun... siap tapau bwk ke opis.. pun tak abes... aduh...

ptg

sampai umah... packing... aku nak bawak diri...

aku ingat nak gi tgk budak2 dbonnch men putsal, rupenye start kul 10.. tak sempat aa nak tgk.. aku blah bodo je.. ahaks... dah lame tak main putsal nie.. kasut tersadai je kat umah... huhuhu...


ble aku cargas ke tempat di tuju, aku lepak dulu kat KLIA... tgk kapal berlabuh... damai je rasa.. aku tak tau nape lately aku rindu tgk kapal terbang! aku rindu kakak aku sangat2... aku berdiri lagi di cermin waktu aku menangis sendirian, air mata tak berhenti mengalir... terimbas di saat itu, aku tak punya sape di sisi aku.. aku menangis fikirkan diri aku... fikirkan kakak aku yg terpaksa pergi di waktu aku memerlukan kata semangatnya... di waktu aku perlukan kata hikmahnya... air mata aku tumpah lagi....

No comments:

Post a Comment